Hoe tevreden zijn jouw klanten? Deze informatie kan van groot belang zijn voor het succes van jouw onderneming. Door precies te weten wat men wel en niet goed vindt aan jouw diensten en services, is het mogelijk om daar op in te spelen. Aan de hand van de feedback van jouw klanten doe je eenvoudig aanpassingen aan de diensterlening. Maar hoe zet je nu precies een kwalitatief en effectief klanttevredenheidsonderzoek in elkaar? En wat moet er precies in staan? Dat laat je natuurlijk over aan Integron. Een onderneming die zorgt dat jij jouw doelen bereiktDoor het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek krijg je in een handomdraai inzicht in diverse aspecten. Wat zijn de doelen voor een klanttevredenheidsonderzoek? Misschien wil je wel weten wat de verwachtingen van jouw klanten zijn of hoe loyaal men over het algemeen is. Wellicht heb je altijd al willen weten hoe tevreden ze zijn over je dienstverlening of wil je weten wat klanten juist missen. Wat jouw reden ook is: je achterhaald het antwoord door een klanttevredenheidsonderzoek uit te zetten. Integron is het onderzoeksbureau dat graag met je om tafel gaat om jouw doelstellingen duidelijk in kaart te brengen. Door jouw redenen voor het opzetten van een dergelijk onderzoek te bespreken, kunnen zij een vragenlijst op maat maken. Zo ontvang jij straks exact de informatie die je nodig hebt. Aan de hand daarvan kun jij de kwaliteit van je dienstverlening verbeteren, klanten behouden of juist je klantenbestand laten groeien. Vraag naar de mogelijkheden omtrent een vragenlijst op maatZie jij het wel zitten om een vragenlijst op maat te versturen om zo jouw doelstellingen te behalen? De medewerkers van het bedrijf Integron voorzien je graag van meer informatie over de mogelijkheden. Vraag een demo aan of neem telefonisch contact met hen op zodat je al jouw vragen kan stellen. |